Salony Optyczne Style Optic

Gwarancja

Każdemu Klientowi naszych Salonów przysługuje dwuletni, bezpłatny pakiet serwisowy. Okulary, jak każdy inny elegancki dodatek, z czasem się zużywają. Najczęstsze objawy to poluzowane śrubki i zauszniki, a także pożółknięte nanośniki. Warto wówczas wybrać się do naszego Salonu na bezpłatny przegląd i odświeżyć swoje okulary.

 

Kiedy należy wybrać się do salonu?

Przede wszystkim zawsze wtedy, gdy okulary zaczynają sprawiać nam dyskomfort, np. spadają z nosa lub uciskają. Często pierwsze objawy pojawiają się po kilku dniach od zakupu, jednak jeśli zauważysz problem po dłuższym czasie również warto nas odwiedzić w celu bezpłatnego dokonania poprawek. 

 

Każdy nasz Klient podczas odbioru nowych okularów otrzymuje KARTĘ GWARANCYJNĄ. To ważny dokument, który należy zachować i mieć go przy sobie na każdym przeglądzie.

 

W ramach dwuletniego pakietu serwisowego przysługują cztery bezpłatne przeglądy okularów:


I przegląd – 6 miesięcy od zakupu
II przegląd – 12 miesięcy od zakupu
III przegląd – 18 miesięcy od zakupu
IV przegląd – 23 miesiące od zakupu (Ważne: Ostatni przegląd musi się odbyć przed upływem 2 lat od daty zakupu okularów)

 

Bezpłatny przegląd obejmuje:
– przegląd techniczny okularów
– konserwacja elementów ruchomych (zawiasy, żyłki)
– profilowanie oprawy
– dokręcenie luźnych śrubek
– gruntowne czyszczenie okularów w myjce ultradźwiękowej
– ocena stanu technicznego okularów

 

*W ramach ostatniego – IV przeglądu przysługuje dodatkowo BEZPŁATNE BADANIE WZROKU.

 

Warunkiem utrzymania 2-letniej gwarancji jest wykonywanie przeglądów w wyznaczonych terminach oraz przestrzeganie zasad dotyczących prawidłowego użytkowania okularów opisanych w instrukcji użytkowania.
– Gwarancja obejmuje wady ukryte materiału.
– Wady ujawnione w okresie trwania gwarancji będą bezpłatnie usunięte w możliwie najkrótszym terminie. 
– Jakiekolwiek samodzielne próby naprawy okularów powodują utratę gwarancji. 
– Karta gwarancyjna stanowi jedyną podstawę do realizacji uprawnień gwarancyjnych. Wszystkie przeglądy i naprawy muszą być odnotowane w karcie gwarancyjnej. 

 

Gwarancji nie podlegają:

 

* uszkodzenia wynikające z nieprawidłowego użytkowania okularów, tj. zdejmowania okularów jedną ręką, noszenia na czubku głowy, wystawienia na działanie wysokich temperatur oraz środków chemicznych (lakier do włosów, farba, itp.) 

* uszkodzenia mechaniczne, takie jak: zgniecenie, pogięcie, złamanie oprawy lub zausznika, a także rozbicie, pęknięcie lub zarysowanie soczewek okularowych. 

Serdecznie zapraszamy do naszych salonów